Shop Mobile More Submit  Join Login
uhm by dreamxxdream uhm by dreamxxdream
... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Somehow it looked better in my head. Also, fuck backgrounds.
Add a Comment:
 
:iconmichelleloc17:
MichelleLOC17 Featured By Owner Aug 17, 2015  Hobbyist General Artist
Soft screaming turning into pleasured sobbing and screeching
Reply
:iconackermanistooshort:
ackermanistooshort Featured By Owner Jun 23, 2015  New Deviant
*NOSEBELEELDLDD*
Reply
:iconpokegirl09:
pokegirl09 Featured By Owner Jun 23, 2015  Student Traditional Artist
I was having a severe nosebleed when.....
Little sis: sissy? What are you looking at?.........
IS THAT TWO PEOPLE KISSING??!!!!!
Me:............uhhh AMANDA!!!! WHAT THE HELL ARE YOU DOING IN MY ROOM!!!! GET OUT NOWWW!!!!!
.
.
.
.little sis: MOM!!! Ashley is watching yaoi!!!!!!
Me: AMANDA WHAT THE FUCK!!!!!! YOU KNOW YAOI??????

little sis:yeah! My friends talk about that all the time!.......i think its awesome....
.
.
Mom: HOLY SHIT!!!! YOU BOTH ARE GROUNDED FOR THE NEXT TWO MONTHS!!!!!!!
.
me and little sis: MOM!!!!!!
Reply
:iconameliarandom:
AmeliaRandom Featured By Owner Jun 17, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Great now I'm grounded from all my electronics :( why you may ask well this is what happened

Me:  *Looking at art*

Mom: *walks in* hey I got subway want so..WHAT THE FUCK ARE YOU LOOKING AT!!!!

Me: ......yaoi.....

Mom: GIVE ME YOUR LAPTOP, XBOX POWER CORD,MP3, AND YOUR KINDLE NOW!!!

Me: fine *hands them over*

Mom GO TO YOUR ROOM YOUR GROUNDED FOR A MONTH

Me: tch......fine

Me: *walks into my room and dings in drawer * hahaha forgot about my phone mom lol
Reply
:iconameliarandom:
AmeliaRandom Featured By Owner Jun 17, 2015  Hobbyist Traditional Artist
lol i meant digs
Reply
:iconyohao88:
Yohao88 Featured By Owner Apr 18, 2015  Hobbyist Digital Artist
:faint: LOVE IT
Reply
:icondeductions504:
Deductions504 Featured By Owner Mar 31, 2015
*mom walks in* WATTCHA DOOOIN?
Me: NOTHING! NOTHING! NOTHING!
Mom: *grabs laptop* Julia, what the hell is this?!
Me: ...yaoi...?
Mom: Why are the kissing?
Me: no reason....
Mom: and why are they in a tub... together...?
Me: JESUS, MOM! CUZ THEY LOVE EACH OTHER!!!! IS THAT SO FRIGGEN WRONG!!!
Mom: *walks out of room slowly*
Reply
:icondeductions504:
Deductions504 Featured By Owner Apr 18, 2015
QUESTION AVERTED.
Reply
:iconiamcreepypastaqueen:
Iamcreepypastaqueen Featured By Owner Apr 18, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Ur amazing!
Reply
:iconcallicanios:
Callicanios Featured By Owner Feb 22, 2015
*nosebleed* oh my!
Reply
:iconlily-legolas:
lily-legolas Featured By Owner Feb 12, 2015  Student Artist
omg omg omg omg soooooo good!
Reply
:iconsilverwolf316:
SilverWolf316 Featured By Owner Feb 8, 2015  Hobbyist Traditional Artist
OOOOOOOOHHH HOT DAMN

this is nice ;)
Reply
:iconfrostridefowl:
FrostRideFowl Featured By Owner Jan 18, 2015
...Rin doesn't wear his jammers in the tub :D (Big Grin) 
Reply
:iconquanky:
quanky Featured By Owner Dec 26, 2014
Omg I love it!!
Reply
:iconncj700:
Ncj700 Featured By Owner Nov 21, 2014  Hobbyist General Artist
Damn Haru and his swimming trunks. Oh well, Rin's hand is making sense >:)
Reply
:iconhakuzail:
HakuZail Featured By Owner Nov 18, 2014  Student General Artist
oh meh fawking gawd. these two are perfect together! never watched free, but next anime i watch i know what it will be!
Reply
:iconsexyaussiekirkland:
SexyAussieKirkland Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Flip that table right back up because this is bludy beatiful ヽ(´o`;
Reply
:iconcleoziep:
cleoziep Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Damn pants :D
Why is Haruka always taking a bath with his pants?

But really nice pic ^3^ I love your style *-*
Reply
:iconartsybluewolf:
ArtsyBlueWolf Featured By Owner Aug 27, 2015  Hobbyist Artist
I don't think their his pants...........................;P
Reply
:iconamaya-florence:
Amaya-Florence Featured By Owner Aug 14, 2014  Hobbyist
So... hot *nosebleed* 0///0
Reply
:iconmintaloua:
MintaLoua Featured By Owner Edited Aug 6, 2014
Rin, you sneak, I see where your hand is... 


Nice title.
Reply
:iconiamthehero2013:
Iamthehero2013 Featured By Owner Jun 10, 2014  Student General Artist
The only thing that would make this better if Mako walked in on them
Reply
:iconbuddycartwright:
Buddycartwright Featured By Owner Jun 9, 2014
i'm surprised the bath water hasn't evaporated with how hot this is
Reply
:iconkiel-sullivan:
Kiel-Sullivan Featured By Owner Nov 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
Holy shit, you just made my day with that comment.
Reply
:iconserielle:
Serielle Featured By Owner Apr 6, 2014  Hobbyist General Artist
HAWT!!!
Legit, your background is fricking awesome lol!!! :D
Love for this pic!! :+favlove:
Reply
:icontimberwolfdsk:
timberwolfdsk Featured By Owner Mar 25, 2014
Oh My!! (Wicked Grin!!) Totally love this!! Sexy and steamy!!
Reply
:iconskybird7:
Skybird7 Featured By Owner Mar 24, 2014  Hobbyist General Artist
FUUUUUUUUUUU (╯°□°)╯︵ ┻━┻ THIS IS AMAZING
Reply
:iconpokkitsize:
PokkitSize Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist General Artist
Hawt. I'll be honest, this is the only yaoi pairing I really enjoy, and you do it soooo well.
Reply
:iconvarjomo:
Varjomo Featured By Owner Mar 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ah! You art is fuyoshi´s best friend!!! :ladummyhug: This is sexy as hell!!Fool Emoji-14 (Pervy Crazy Dance) [V1]  As for the backround, I think the night light would have been pretty hot too. Teehee Neko (I don´t mind of smutty lines :3 I think they bring in character)
Reply
:iconsentrygalaxy:
Sentrygalaxy Featured By Owner Feb 27, 2014  Hobbyist Photographer

Me and my sis looked at this

My sis: No just No

ME: MOTHER OF FUCK HELL NOOOOO HELL NOOO. but its kida hot. ok really hot. OK ITS ZTHE HOTTEST THING EVER
sis:...You ok girl

Reply
:iconxxeminanimexx:
xXEminAnimEXx Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist General Artist
yep, backgrounds are sh*t //bitter

but this is awesome! :iconhappyhappyplz:
Reply
:icondreamxxdream:
dreamxxdream Featured By Owner Dec 28, 2013  Hobbyist
Ahh thank you Emoji26 
Reply
:iconxxeminanimexx:
xXEminAnimEXx Featured By Owner Dec 28, 2013  Hobbyist General Artist
Yw! :iconokie3plz:
Reply
:iconfelithewolf:
felithewolf Featured By Owner Dec 22, 2013  Hobbyist General Artist
OMG <3 
Reply
:iconthekindthatlasts:
TheKindThatLasts Featured By Owner Dec 18, 2013  Hobbyist General Artist
Oh god
No now I'm going to be forever obsessed with these two
I told myself not to become obsessed after watching Free! but your talent has resparked everything
Reply
:icondreamxxdream:
dreamxxdream Featured By Owner Dec 19, 2013  Hobbyist
Haha awww <3
There's nothing wrong with being obsessed with them, so I can't say I feel sorry :>
Reply
:iconilove-the-craft-team:
ilove-the-craft-team Featured By Owner Dec 17, 2013  Hobbyist General Artist
FANGIRL HAVEN!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconsoki-evans:
SoKi-Evans Featured By Owner Dec 11, 2013
The Monkey With the Nosebleed  I see nothing wrong with it
Reply
:iconjocelynluna:
jocelynluna Featured By Owner Dec 13, 2013
i know!!!!


:iconcomputernosbleedplz:
Reply
:iconmichhung:
MichHung Featured By Owner Nov 22, 2013
so erotic..
Reply
:iconcutenekoneko:
CuteNekoNeko Featured By Owner Nov 8, 2013  Student Digital Artist
:iconcblushplz:
Reply
:iconsinfulhime:
SinfulHime Featured By Owner Nov 3, 2013
hot hot hotttt *v*
Reply
:iconnekozidanetribal:
NekoZidaneTribal Featured By Owner Nov 1, 2013
:iconinuhappyplz: Bathtime is cute ... Mpreg! someone gotta do a Mpreg story of these two that'll be even sweeter!
Reply
:iconprofessorlawl:
ProfessorLawl Featured By Owner Oct 28, 2013
Yum.
Reply
:iconcyfael:
CyFael Featured By Owner Oct 22, 2013
Amazing! I love it <3
Reply
:iconamaruru:
Amaruru Featured By Owner Oct 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ah Haru's expression is great nnh // <3
Reply
:iconkyoteam:
kyoteam Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist General Artist
OH MEH GAWD O.O *nosebleed*
Reply
:iconnagisakun:
nagisakun Featured By Owner Oct 18, 2013
wow yes just yes that is all 8)))
Reply
:iconsebastianamonamour:
SebastianaMonamour Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist Photographer
fangasm
Reply
:iconblackbutlergirlmcr:
blackbutlergirlmcr Featured By Owner Jun 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Wow you just made a word for this feeling thank you
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 13, 2013
Image Size
2.1 MB
Resolution
2375×2000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
24,385 (9 today)
Favourites
1,051 (who?)
Comments
82
Downloads
130
×